понедельник, 10 февраля 2020 г.

Марафон здоров’я «Здоров’я - найдорожчий скарб»


Відповідно до плану роботи МО початкових класів, з метою утвердження принципів здорового способу життя, формування культури здоров’я у дітей, поліпшення роботи з профілактики шкідливих звичок, ВІЛ-інфекції/СНІДу у молодших класах  з 13.01.2020р. по 31.01.2020р. проведено інформаційний марафон "Здоров'я - найдорожчий скарб"

У закладі було проведено ряд заходів, рольові та дидактичні ігри, конкурси, вікторини, організовано виставку дитячих малюнків «Мода на здоров’я», відеотревел  «Здоров`я – найбільша   цінність», конкурс плакатів та презентацій «Як про здоров’я ти думати будеш, ніколи здоров’я ти не загубиш»; всі заходи, спрямовані на інформування учнів, виховання в них бережливого ставлення до свого здоров’я, зокрема: «Наше здоров’я у наших руках», створення колажу «Скарбниця здоров’я».


Школярі довідалися багато нового та мали можливість продемонструвати свої знання, набуті на уроках з «Основ здоров’я». В перший день на шкільній лінійці було ознайомлено учнів та вчителів з планом проведення Марафона, оголошено конкурс малюнків та плакатів. Протягом місяця проведено: квест-гру «Пазли здоров’я»,  бесіду з безпеки життєдіяльності «Поведінка на льоду», конкурс загадок, показ мультфільмів з циклу «Азбука здоров’я». Учні молодших класів мали можливість послухати бесіди та інформаційні хвилинки на тему: «Музика і здоров’я. Здоров’я і театр», «Статеве виховання молодших школярів». Діти із задоволенням брали участь у всіх заходах, так учні 3-4 класів продемонстрували свої знання про негативний вплив шкідливих звичок під час проведення вікторини «Що я знаю про шкідливі звички?».
Для учнів із СД був проведений урок-безпеки «Ні! Пожежам на Землі». Під час заходу дітей ознайомили з історією походження вогню, яку користь і небезпеку він приносить. Також учням нагадали про основні правила протипожежної безпеки в побуті.
Учні дізналися багато корисної інформації, яку зможуть використати у повсякденному житті, отримали допомогу у профілактиці зміцнення здоров’я та формуванні культури здоров’я через різноманітні види пізнавальної діяльності. 
Наші школярі здобули нові знання та навички безпеки життєдіяльності. А найголовніше – розуміння необхідності вести здоровий спосіб життя, відповідально ставитися до власного фізичного та психічного здоров’я.











Комментариев нет:

Отправить комментарий