Методичні рекомендації

Орієнтовний зведений перелік діагностувальних робіт

(відповідно наказу МОН України від 13.07.2021 року № 813)

у 1-4 класах НУШ

Види діагностувальних робіт

1 клас

2 клас

3 клас

4 клас

І с.

ІІ с.

І с.

ІІ с.

І с.

ІІ с.

І с.

ІІ с.

Читання/літературне читання

Аудіювання (2-4 кл)

 

 

1

1

1

1

1

1

Читання вголос (1-4 кл.)

 

1

1

1

1

1

1

1

Читання мовчки (3-4 кл.)

 

 

 

 

1

1

1

1

Читання напам’ять віршових творів (2-4 кл.)

 

 

3 в.

3 в.

3 в.

4 в.

4 в.

4 в.

Читання напам’ять прозових творів (3-4 кл.)

 

 

 

 

 

1 уривок казки

 

1 уривок оповід.

Робота з літ.твором/медіа текстом (2-4 кл.)

 

 

 

1

 

1

 

1

Усний переказ (2-4 кл.)

 

 

1

 

1

 

1

 

Усього

 

1

3

3

4

4

4

4

Українська мова

Діалог (усно/письмово) (2-4 кл.)

 

 

 

1

1

 

1

 

Письмовий переказ (3-4 кл.)

 

 

 

 

1

 

1

 

Усний твір (2-4 кл.)

 

 

 

1

 

1

1

 

Письмовий твір (4 кл.)

 

 

 

 

 

 

 

1

Списування (1-4 кл.)

 

1

1

1

1

1

1

1

Диктант (2-4 кл.)

 

 

1

2

1

2

1

2

Робота з мовними одиницями (2-4 кл.)

 

 

2

2

1

2

1

2

ДПА

 

 

 

 

 

 

 

1

Усього

 

1

4

6

5

6

6

7

Математика

Комбінована

 

1

4

3

4

3

4

3

З перевірки сформованості навичок усних обчислень

 

 

 

1

 

1

 

1

ДПА

 

 

 

 

 

 

 

1

Усього

 

1

4

4

4

4

4

5

ЯДС

Я досліджую світ

 

 

3

4

3

4

3

4

Іноземна мова (англійська мова)

аудіювання

 

1

1

1

1

1

1

1

читання

 

 

1

1

1

1

1

1

говоріння

 

 

1

1

1

1

1

1

письмо

 

1

1

1

1

1

1

1

Усього

 

2

4

4

4

4

4

4

 





Щодо проведення підсумкового оцінювання та організованого завершення 2019-2020н.р.


Ключові тези орієнтовних вимог до оцінювання навчальних досягнень учнів 1-4 класів


Комментариев нет:

Отправить комментарий