четверг, 7 марта 2019 г.

Конкурс «Заговори, щоб я тебе побачив»


Конкурс «Заговори, щоб я тебе побачив»

Ти постаєш в ясній обнові,
як пісня, линеш, рідне слово.
Ти наше диво калинове,
кохана материнська мово!
                  Дмитро Білоус

   Саме від уміння яскраво, лаконічно, змістовно висловлювати свої думки нерідко залежить успіх, авторитет, кар'єра людини. Для того, щоб навчитися ораторському мистецтву необхідно збагачувати свої знання й досвід, удосконалювати освіту, всебічно розвивати свою особистість.
Цього року на базі Запорізької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 15 відбувся обласний конкурс ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив», присвячений Дню рідної мови та 80-річчю рідної землі, Запорізької області.
Два роки поспіль учні початкової ланки КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» беруть участь  у обласному конкурсі ораторського мистецтва «Заговори, щоб я тебе побачив». Цього разу презентувати ораторський талант «Джерела» виявили бажання учні 1та 4 класів Маракіна Аріна,  Мосін Нікіта.  
Промови школярів «Моя школа-найкраща» та «Моя маленька Батьківщина» містили сповненої любові, гідності,  доброти почуття та помисли авторів. Серед конкурсантів точилася справжня недитяча боротьба. Кожен бажав стати найкращим. Нашим учням випав нелегкий жереб виступати першою і передостаннім. Але сила духу і жага до перемоги забезпечили можливість учням «Джерела» виступити гідно! Цього року вони не отримали призових місць, але «Джерело» вважає своєю перемогою відповідь учасника Мосіна Нікіти на бліц-питання журі : «Я пишаюся, що навчаюся в «Джерелі». Це не просто школа, для мене і  багатьох дітей вона стала справжньою домівкою, у якій панує любов, доброта, турбота до кожного з нас. І більше таких домівок, як «Джерело», я не зустрічав».
 Родина «Джерела» вітає учасників конкурсу, які своїми думками, ораторським мистецтвом будують майбутнє нашої школи.

Комментариев нет:

Отправить комментарий