четверг, 9 ноября 2017 г.

Спецсемінар з розвитку слухозорового сприймання мовлення та формування навичок вимови.

      У педагогів, які працюють в початковій ланці з учнями, що мають порушення слуху, відбувся семінар з розвитку слухозорового сприймання мовлення та формування навичок вимови. Жваво і зацікавлено учаники семінару обговорювали актуальні питання, а саме:    
  • логопедичний масаж як метод корекцій (вчитель-логопед, Авєдова С.А.)
  • проведення фонетичної ритміки та фонетичної зарядки в ході навчально-виховного процесу (вчитель підготовчого класу, Обухова Н.О.)
  • основні характеристики окремих компонентів мовлення (вчитель-дефектолог, Аушева Т.Г.)
Вчитель-логопед Авєдова С.А. презентувала одну з найбільш популярних і дієвих методик застосування логопедичного масажу для корекції мовлення, розроблену відомим логопедом-новатором Новіковою О.В.. Авєдова С.А. Продемонструвала технічні прийоми та послідовність використання восьми основних зондів, повідомила про показання та протипоказання використання логопедичних інструментів, інструментального втручання. Також педагоги ознайомилися і технікою виконання логопедичного масажу.
Обухова Н.О. вчитель підготовчого класу дітей з вадами слуху підготувала презентацію щодо проведення фонетичної ритміки з нечуючими учнями, в ході якої педагоги не тільки сприймали інформацію, але й виконували необхідні дії, пов’язані з вимовою звуків  
Вчитель –дефектолог Аушева Т.Г. акцентувала увагу педагогів на основні характеристики окремих компонентів усного мовлення дітей з вадами слуху, розповіла про основні.
Підбиваючи підсумок, можна наголосити на тому, що практична спрямованість даного семінару сприяла більшій зацікавленості та активності педагогів, зростанню їхньої педагогічної майстерності, підсиленню бажання втілювати комплекси вправ та дієві методи у своїй роботі.


Висловлюємо подяку всім учасникам семінару!


Комментариев нет:

Отправить комментарий