Педагоги,
які працюють в ЗНЗ з інклюзивною формою
навчання в загальноосвітніх навчальних
закладах, мали змогу познайомитись з
корекційно-розвитковою складовою
супроводу дітей з особливостями
психофізичного розвитку, відвідати в
класах для дітей з порушенням слухової
функції індивідуальні та групові заняття
з розвитку мовлення (4-А кл., вчитель
Перегуда С.В.), літературного читання
(3-А кл., вчитель Щербак Н.В.), географії
(5-Акл., вчитель Жовтяк Г.К.), історії
(12кл., вчитель Васильєва Т.С.).
Вчителі-дефектологи Аушева Т.Г. та
Жарікова С.П. ознайомили присутніх з
напрямками корекційної роботи з розвитку
слухо-зоро-тактильного сприймання
мовлення та формування вимови.
Сподіваємося,
що досвід роботи педагогів школи-інтернату
допоможе нашим колегам у роботі з дітьми
з порушеннями психофізичного розвитку
в умовах загальноосвітнього навчального
закладу.
Заступник директора з НВР, Конограй
І.В.
Комментариев нет:
Отправить комментарий