среда, 15 января 2025 г.

 Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку першокласників «Джерела»

Важливий чинник успішного проходження першокласниками адаптаційного періоду – це усвідомлення педагогами фундаментальних та глибинних потреб дітей з особливими освітніми потребами, враховуючи виклики сьогодення.

Лише за умови всебічного розуміння  внутрішнього всесвіту кожної дитини, їх емоційного стану, умови в яких перебувають діти,  фахівці «Джерела» можуть забезпечити для учнів такі умови навчання, за яких діти будуть почувати себе комфортно, а реалізація освітньої траєкторії стане більш ефективною. 

В січні відбулися засідання шкільного психолого-медико-педагогічного консиліуму з метою визначення рівнів адаптованості першокласників та виявлення дітей «групи ризику» та аналізу  основних проблем адаптаційного періоду учнів 1-х класів, розробки шляхів їх подолання, підвищення рівня педагогічної майстерності вчителя, визначення подальшої роботи команди супроводу.

     Робота консиліуму – це експертне удосконалення освітнього впливу на кожну  дитину за для її успішного шляху у подальшому навчанні та  у майбутній дорослий самостійний  світ.

За круглим столом  під час засідань педагоги обговорювали наступні питання:
особливості стану здоров’я та психічного розвитку вихованців;
рівень успішності  адаптації першокласників до нових умов навчання;
- відповідність освітнього напрямку у роботі фахівців щодо потреб та особливостей вихованців;
- аналіз та подальше планування напрямку роботи модифікації та адаптації навчальних матеріалів та завдань;
- розробка сучасних індивідуальних стратегій з питань удосконалення роботи з психолого-педагогічної корекції поведінкових особливостей учнів.

Фаховий підхід до характеристики періоду адаптації кожної дитини перших класів, дозволив  визначити  причин шкільної дезадаптації, виокремити шляхи подолання проблем. Педагоги класів отримали можливість побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх проблем, що у майбутньому дозволить об’єктивно побудувати спільну програму щодо реалізації дій індивідуальних траєкторій розвитку, спрямованих на розвиток певних якостей або на усунення виявлених причин освітніх втрат чи відхилень в поведінці.





Комментариев нет:

Отправить комментарий