Успішна адаптація як умова гармонійного розвитку першокласників «Джерела»
Важливий чинник успішного проходження першокласниками адаптаційного періоду
– це усвідомлення педагогами фундаментальних та глибинних потреб дітей з
особливими освітніми потребами, враховуючи виклики сьогодення.
![]() |
![]() |
- особливості стану здоров’я та психічного розвитку вихованців;
- відповідність освітнього напрямку у роботі фахівців щодо потреб та
особливостей вихованців;
- рівень успішності адаптації першокласників до нових умов навчання;
![]() |
- аналіз та подальше планування напрямку роботи модифікації та адаптації
навчальних матеріалів та завдань;
- розробка сучасних індивідуальних стратегій з питань удосконалення роботи
з психолого-педагогічної корекції поведінкових особливостей учнів.
Фаховий підхід до характеристики періоду адаптації кожної
дитини перших класів, дозволив визначити причин
шкільної дезадаптації, виокремити шляхи подолання проблем. Педагоги класів отримали можливість
побачити першокласників з різних сторін, а також зрозуміти причини їхніх
проблем, що у майбутньому дозволить об’єктивно побудувати спільну програму щодо
реалізації дій індивідуальних траєкторій розвитку, спрямованих на розвиток
певних якостей або на усунення виявлених причин освітніх втрат чи відхилень в
поведінці.
Комментариев нет:
Отправить комментарий