среда, 7 февраля 2018 г.

Семінар вузьких спеціалістів у «Джерелі» : «Діти із кохлеарною імплантацією. Особливості навчання та індивідуальної корекційної роботи.»


Перші операції з кохлеарної імплантації (КІ) в Україні були зроблені глухим пацієнтам  у ДУ «Інституті отоларингології ім.проф.О.С.Коломійченка НАМН України». На даний час цей метод є одним з провідних та перспективних для реабілітації людей з глибоким порушенням слуху, перш за все дітей.
 Протезування показане дітям з нейросенсорною приглухуватістю або глухотою.
Робота кохлеарного імплантата –це спеціальна система проведення звуку. Знання конструкції та особливостей роботи КІ, розуміння того, як робота пристрою впливає на процес набуття дитиною навичок слухового сприймання є дуже важливим для корекційного педагога, котрий працює із учнем з КІ. Кохлеар дозволяє покращити можливості слухового сприйняття, але дитина саме не може розвинути мову. Для цього потрібен фаховий супровід спеціалістів: фахівців-реабілітологів, сурдопедагогів, логопедів. Обізнаність та уважність батьків до наданих рекомендацій вузькими спеціалістами дає змогу отримати значущі та гарні результати у формуванні слухового сприйняття дитиною оточуючого світу та її подальшої соціальної адаптації. Важливим також є період реабілітації, тривалість якого становить від 3 до 5 років з періодичним регулюванням та корекцією програми реабілітаційного курсу.
Ці та інші питання було розглянуто фахівцями Київського Центру слухової реабілітації «Аврора» Богданович Т.В. (завідувач групи розвитку слухового сприймання та мовлення) та Конюшняк В.О. (начальник навчально-реабілітаційного відділу), які провели спеціальний семінар для   фахівців та сурдопедагогів, які працюють з дітьми із КІ. Дана акція була реалізована за сприяння адміністрації школи-інтернату «Джерело», а саме директора Нішенко О.В. «Тримати руку «на пульсі часу»!» - це головне гасло керівника закладу, тому педагоги «Джерела» завжди мають нагоду отримувати сучасні та передові знання  від провідних спеціалістів України.
Вчитель, Обухова Н.О.




Комментариев нет:

Отправить комментарий