вторник, 25 мая 2021 г.

Проєкт «Мій безпечний шлях до школи»

4 – В клас

Жук О.А.

Переяслова С.Л.

Андрієнко І.І.


Мета:
поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, про світлофори та їх призначення; вчити розпізнавати сигнали регулювальника; учити практично визначати безпечні місця переходу вулиці на шляху до школи; розвивати вміння орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці.

Інтегрувати базові знання з предмету «Основи здоров’я», математики, трудового навчання, та інформатики на практиці за допомогою електронного конструктора KS0070 KEYESTUDIO UNO R3; конструктора «Лего». Розкрити причинно-наслідкові зв’язки між спостережуваними явищами та теоретичними закономірностями.  Продовжувати формувати інтерес учнівського колективу до наукових досліджень.

Учні на уроках основ здоров’я, трудового навчання, математики, Я у світі  та в позаурочний час, розділившись на три групи, досліджують, вирішують питання, пов’язані з правилами дорожнього руху.

1-ша група учнів провела тест-опитування «Друзі Світлофора Моргайка». Результати представила у вигляді презентації.

2-га група опрацювала різноманітний матеріал, з’ясовуючи, які бувають світлофори за їх призначенням. Результати представила у вигляді дидактичної гри.

3-тя група знайшла відповіді на питання «Чому, коли та навіщо виникли жезл, тротуар, фари». Результати представила у вигляді презентації.

4-та група опрацювала різноманітний матеріал, з’ясовуючи, які бувають знаки за їх призначенням. Результати представила у вигляді публікації.

Навчальні цілі та очікувані результати

-        Учні вчаться виділяти, аналізувати, синтезувати потрібний матеріал у великому потоці інформації.

-        Удосконалюють навички усного та писемного мовлення.

-        Розвивають навички роботи в групі.

-        Вчаться виступати перед аудиторією, стисло формувати свою думку.

-        Вчаться правильно планувати свій час.

Працюючи над проектом, здобувачі освіти досягли виконання його головної мети. Пишаємося тим, що учні, дійсно покращили знання правил дорожнього руху й навчилися використовувати набуті знання в повсякденному житті. Під час реалізації проєкту відбувався розвиток творчих, інтелектуальних здібностей, почуття колективізму, дружби, взаємоповаги, ще краще відкрилися таланти презентувати свої вироби.





Комментариев нет:

Отправить комментарий