Проєкт
«Мій безпечний шлях до школи»
4 –
В клас
Жук
О.А.
Переяслова
С.Л.
Андрієнко
І.І.
Мета: поглибити знання учнів про правила пішохідного руху, про світлофори та їх
призначення; вчити розпізнавати сигнали регулювальника; учити практично
визначати безпечні місця переходу вулиці на шляху до школи; розвивати вміння
орієнтуватися на вулицях міста; виховувати культуру поведінки на вулиці.
Інтегрувати базові знання з предмету «Основи здоров’я», математики, трудового навчання, та інформатики на практиці за допомогою електронного конструктора KS0070 KEYESTUDIO UNO R3; конструктора «Лего». Розкрити причинно-наслідкові зв’язки між спостережуваними явищами та теоретичними закономірностями. Продовжувати формувати інтерес учнівського колективу до наукових досліджень.
Учні на уроках основ здоров’я, трудового навчання, математики, Я у світі та в позаурочний час, розділившись на три
групи, досліджують, вирішують питання, пов’язані з правилами дорожнього руху.
1-ша група учнів провела тест-опитування «Друзі Світлофора Моргайка».
Результати представила у вигляді презентації.
2-га група опрацювала різноманітний матеріал, з’ясовуючи, які бувають
світлофори за їх призначенням. Результати представила у вигляді дидактичної гри.
3-тя група знайшла відповіді на питання «Чому, коли та навіщо виникли жезл,
тротуар, фари». Результати представила у вигляді презентації.
4-та група опрацювала різноманітний матеріал, з’ясовуючи, які бувають знаки
за їх призначенням. Результати представила у вигляді публікації.
Навчальні цілі та очікувані результати
-
Учні вчаться
виділяти, аналізувати, синтезувати потрібний матеріал у великому потоці
інформації.
-
Удосконалюють
навички усного та писемного мовлення.
-
Розвивають
навички роботи в групі.
-
Вчаться
виступати перед аудиторією, стисло формувати свою думку.
-
Вчаться
правильно планувати свій час.
Комментариев нет:
Отправить комментарий