пятница, 2 февраля 2018 г.

Марафон здоров'я «Зроби свій вибір на користь здоров'я»


Фізкультурно-оздоровчий напрямок в КЗ «ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР займає одну з важливих позицій.
В рамках місячника здоров’я і спорту в нашій школі пройшли заходи для учнів початкових класів за темою «Зроби свій вибір на користь здоров'я». Метою марафону було формування особистісних рис школярів, які сприяють збереженню та зміцненню здоров’я.
З 10.01.18 р. по 31.01.18 учні молодших класів з великим бажанням брали активну участь у тренінгу «Обираємо здоровий спосіб життя», бесідах з правил особистої гігієни, годинах спілкування «Я за здоровий спосіб життя».
Кожна дитина мала можливість показати свої творчі здібності у конкурсі малюнків «Здоров'я – це скарб, бережи його», конкурсі читців «Що таке здоров’я».
Всі учні із захопленням брали участь у спортивному святі «Спорт любити – здоровим бути!». Нехай результати дітей не рівні олімпійським, але цей день їм запам’ятається, адже вони зробили ще один крок до свого здоров’я.


Закінчився марафон підсумковою святковою лінійкою, на якій відбулося підбиття підсумків та нагородження переможців. Учні нашої школи під керівництвом з вчителів-професіоналів початкової ланки зробили висновки, щоб бути здоровим, треба багато працювати, займатися спортом, загартовуватися.
Будьте всі завжди бадьорими і здоровими!



Комментариев нет:

Отправить комментарий