суббота, 20 января 2018 г.

Семінар-практикум для сурдопедагогів

В нашій школі поряд із досвідченими сурдопедагогами працює багато молодих спеціалістів, які потребують розкриття певних професійних питань. Тому 18 січня 2018 року відбувся семінар з розвитку слухозорового сприймання мовлення та формування мовлення та формування навичок вимови.
З першого питання  «Ефективне використання зондів для постановки звуків» виступила логопед Авєдова С.А. Вона пройшла курс навчання логопедичному масажу при ЗОІППО та ознайомила колег із специфікою використання  логопедичних зондів для постановки звуків.   Нагадала про санітарно-гігієнічні вимоги щодо логопедичного масажу. Світлана Анатоліївна нагадала методичні рекомендації щодо способів механічного втручання із застосуванням зондів.
Друге питання семінару  «Інтерпретація аудіограм дітей з вадами слуху» висвітлила вчитель корекційної роботи Жарикова С.П.
Її виступ складався з двох частин: теоретичної та практичної частини.
В першій частині було розкрито значення таких понять, як «аудіограма», «аудіометрія», «частота тону», «інтенсивність звуку», «кондуктивна туговухість», «сенсоневральна туговухість», «»змішаний тип туговухості».
Світлана Петрівна розповіла як будувати графік аудіограм, нагадала про одну з найпоширеніших класифікацій глухих дітей, розроблену Л.В.Нейманом, ознайомила з міжнародною класифікацією гостроти слуху Г.Бекмана, докладно пояснила як розшифрувати аудіограму та визначити групу глухоти чи ступенів туговухості дітей з різними патологіями слухового аналізатора.
Друга частина виступу була присвячена інтерпретації аудіограм, де педагоги підкріплювали набуті теоретичні знання практичними вміннями, тобто самостійно визначали за аудіограмами ступінь втрачання слуху нечуючих учнів.
Головна користь від питань, які були опрацьовані на занятті семінару полягало в тому, що кожен учасник семінару міцно засвоїв, для яких саме фонематичних груп призначений той чи інший зонд, і зможе активніше використовувати їх в роботі над постановкою або корекцією звуків, а також без зайвих труднощів класифікувати нечуючих дітей за групами глухоти та ступенями туговухості.

Інформація подана на семінарі була актуальною, дуже доцільною, викликала непідробний інтерес та жваве обговорення.
Вчитель-дефектолог, Аушева Т.Г.

Комментариев нет:

Отправить комментарий