Успіх майбутніх фахівців
Підвищити мотивацію дітей до навчання, надати школярам
можливість насолодитися відчуттям успіху у досягненому та прагнути досягти
більшого, пояснити їм де, коли і за яких обставин набуті знання можуть стати у
пригоді допомогло педагогам початкових класів КЗ ЗСЗШІ «Джерело» ЗОР
проведення тематичного тижня «Є ідея!»
Діти завжди прагнуть більшого. Не прочитати, а побувати
на місці героя, не послухати, а спробувати, не дізнатися і запам’ятати, а
практично відтворити. Досліди, практичні роботи, експерименти завжди
зацікавлюють дітей, відтворюються в їх пам’яті.
Саме тому надважливо навчити дітей вчитись, досліджувати,
експериментувати, самостійно шукати шляхи вирішення різноманітних труднощів та
ситуацій. Такі вміння стануть рушійним фактором на шляху до успіху майбутніх
фахівців.
Упродовж тижня
класні кімнати початкової ланки закладу перетворилися в творчо-дослідницькі
майстерки. Під час занять педагоги разом з учнями практикували численні ігрові
вправи та техніки, залюбки експериментували та впроваджували нові ідеї та
підходи, з’ясовували на практиці, як усе
влаштовано навкруги, моделювали реальність.
Справжнім помічником для проведення дослідницької роботи
став цифровий мікроскоп. Відкриттям для
дослідників-початківців 2 класів стали
вивчення побудови листя дерев, рідини, органічних та неорганічних речовин.
Проводячи «чарівні» експерименти та досліди, учні 1-4 класів дізналися про наявність
невидимого чорнила та кольорового дощу, чи вміє яйце плавати.
Справжнім театральним дивом став урок для учнів 2-В класу
з теми «Чи зустрічається світло з тінню?» Познайомившись з джерелами світла,
світлопроникними та світлонепроникними предметами, дослідивши, як утворюється
тінь, школярі розіграли театральну виставу. Власноруч діти
створили незвичайних акторів – тіні, а замість сцени — інтерактивна пісочниця!
Наприкінці тижня всі здобувачі початкової освіти були
запрошенні на створення шкільної галереї мистецтва. Діти відтворювали
репродукції картин із підручних матеріалів. Цікавість, креативність, дружність
та веселість допомогли створити «шедеври» шкільної галереї.
Освітній процес став цікавішим та ефективнішим, коли
разом з програмною теорією здобувачі освіти, практично застосували здобутті
знання.
Участь у експериментах, дослідах та творчих завданнях
дозволили школярам молодших класів відчути себе не тільки відповідальними та
здібними учнями, а й справжніми чарівниками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий