понедельник, 4 февраля 2019 г.

Цікавими стежинами по Країні Міцного Здоров'я



МАРАФОН ЗДОРОВ’Я





       З 14 січня по 2 лютого 2019 року початкову школу охопив марафон здоров’я. Марафон проходив під гаслом «Ми обираємо здоров’я! Здоров’я – найбільша цінність у житті!».

Кожен день був насичений несподіваними завданнями, конкурсами та заходами. 

Синявіна Юлія Анатоліївна організувала справжній кінозал у класній кімнаті. Спільний перегляд відеороликів «Абетка здоров’я» збагатив учнів знаннями про здоров’я, його складові, чинники та головні ознаки. 



Отриманий досвід та знання змогли відобразити креативні учні 3-В класу, під керівництвом Доценко Поліни Андріївни, при створенні аплікації «Дерево здоров’я». Конкіна Ольга Степанівна для своїх дорослих допитливих четверокласників організувала зустріч з лікарем. Жива, активна бесіда з теми «Дотримання норм харчування» значно розширила уявлення дітей про здорову їжу. 

Учням 4-Б класу вдалося зламати стереотип «Здорове харчування – це несмачно і нудно!». Тему корисних продуктів не оминула стороною Власова Олена Вікторівна. Першокласники взяли участь у музичній, кольоровій, веселій вікторині «Абетка харчування».
 Вчитель 2-В класу – Переяслова Світлана Леонідівна, долучила до марафону не лише дітей, а й батьків! Організована нею фотовиставка «Спорт у моїй родині» довела, що працювати над власним здоров’ям треба всією сім’єю. Це значно веселіше, цікавіше і корисніше!
       Всі проведені заходи були об’єднані єдиною метою: сприяти усвідомленню учнями необхідності ведення здорового способу життя, розвивати уявлення про нього. Навчати учнів захищати себе в умовах загрози для життя. Нагадати корисні звички, які допоможуть зміцнити здоров’я. Вчителі поставили перед собою ціль - виховувати у дітей ціннісне ставлення до власного здоров’я та стимулювати бажання дбати про нього.


До активного проведення марафону здоров’я долучилася лікар Доценко Інна Вікторівна, провівши декілька інформаційних хвилинок серед учнів початкових класів з теми «Грип. Ваш найкращій захист – ви самі!».
Три тижні промайнули радісно і плідно! Конкурс малюнків «Ми за здоровий спосіб життя», спортивне свято «У здоровому тілі – здоровий дух», веселі перерви протягом всього марафона допомогли досягнути поставленої мети, реалізувати намічені цілі.

Будьте здорові та бережіть себе!

Комментариев нет:

Отправить комментарий