Діти
з радістю продовжують навчатися,
досліджувати, спілкуватися та
експериментувати в своїх класних родинах. На цьому тижні вчителі перших класів допомагали учням розібратися:
Хто такі друзі? / Яким має бути друг
(подруга)? Як знайти друзів?
Які існують правила дружби і якими є принципи дбайливого ставлення до тварин.
Всі разом намагались створювати у класі
дружнє середовище – простір, де цінують дружбу і друзів. Вчителі допомагали дітям з’ясувати критерії справжньої дружби, виокремити
щирі стосунки, сприяли формуванню
доброзичливого й толерантного ставлення до людей, усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків
та їх важливості в житті.
Кожен день розпочинався з ранкової
зустрічі. Грали в гру " Чарівний клубочок. Комплімент", "
Чарівні окуляри", складали речення про друга, слухали казочки про дружбу,
а потім обговорювали зміст почутого.
Багато уваги було приділено мистецтву
спілкування в усній комунікації. Діти вчились формулювати і відстоювати свою позицію,
ефективно спілкуватися, презентувати свою індивідуальність, легко вливатися в
колектив, бути цікавими співрозмовниками.
Різноманітні форми роботи
дозволяли дітям краще навчитися формулювати свою думку, розглядати осіб, предмети, події та явища з
різних точок зору, аналізувати і сприймати різні характеристики. Дітям у класі
це допомогло краще пізнати одне одного.
Комментариев нет:
Отправить комментарий