вторник, 2 февраля 2021 г.

Інженерний тиждень в «Джерелі»

 

       Стримкий розвиток технологій значною мірою впливає
на формування особистості дитини. Через десять років сьогоднішні учні будуть обирати професії, частини яких наразі навіть не існує. Оволодіння більшістю з них буде вимагати від майбутніх професіоналів навичок критичного мислення,комплексного вирішення проблем, креативності, розуміння технічних процесів та способів застосування науково-технічних знань в реальному житті.

      З 25 січня в українських школах стартував  Інженерний тиждень, який проводить Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти» та ГО «Про.Про.Лаб» у межах меморандуму за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження», Українського культурного фонду та Manoff Foundation в рамках розвитку STEM – освіти та впровадження STEM – навчання в закладах загальної середньої та позашкільної освіти.

       Здобувачі освіти школи-інтернату
«Джерело» з натхненням другий рік стають учасниками «Інженерного тижня», який надає можливість
  зануритися  у світ науки та технології, перетворити класні кімнати на мейкерські та дослідницькі лабораторії, проявити креативність та винахідливість.
       Дітлахи молодшої ланки на власному досвіді переконались, що «інженерія — це бульбашки у шоколаді та американські гірки, лікування складних хвороб та підкорення космосу — процес, під час якого теоретична наука набуває практичного застосування».


   В дослідницьких лабораторіях початкової ланки панував гарний настрій та творчий командний дух, а виконання інженерних завдань «Пружна ракета», «Чарівна лінійка», «Паперова маска», «Суперкарт», «Чудові вежі» «Бактерії, що зникають», «Що там в океані?», «Аквалангісти», «Дистилятор
», «Автоматична система поливу», «Круть-верть», «Швидкий як гусінь», стало поштовхом для розкриття креативності, завзятості та наполегливості учнів різних нозологій.
   
Немає сумнівів, що іскорки зацікавленості в   очах дітей, активна співпраця  є справжньою   винагородою для вчителя.
      Залучайте дітей до     участі в STEM-проєктах! Адже,
практика   доводить, що участь в STEM-проєктах   спонукає дітей  до пошукової діяльності, вчить   знаходити шляхи вирішення не в теорії, а   прямо шляхом проб та помилок,
стимулює   розвиток мозку та креативності, що є важливим  для всіх дітей без виключен
ня.

Комментариев нет:

Отправить комментарий