Інженерний тиждень в «Джерелі»
Стримкий розвиток технологій значною мірою впливає на формування особистості дитини.
Через десять років сьогоднішні учні будуть обирати професії, частини яких
наразі навіть не існує. Оволодіння більшістю з них буде вимагати від майбутніх
професіоналів навичок критичного мислення,комплексного вирішення проблем,
креативності, розуміння технічних процесів та способів застосування
науково-технічних знань в реальному житті.
З 25 січня
в українських школах стартував Інженерний тиждень, який проводить
Міністерство освіти і науки України спільно з ДНУ «Інститут модернізації змісту
освіти» та ГО «Про.Про.Лаб» у межах меморандуму за підтримки Міжнародного Фонду
«Відродження», Українського культурного фонду та Manoff Foundation в рамках розвитку
STEM – освіти та впровадження STEM – навчання в закладах загальної середньої та
позашкільної освіти.
|
|
Здобувачі
освіти школи-інтернату
«Джерело» з натхненням другий рік стають учасниками
«Інженерного тижня», який надає можливість
зануритися у світ науки
та технології, перетворити класні кімнати на мейкерські та дослідницькі
лабораторії, проявити креативність та винахідливість.
Дітлахи
молодшої ланки на власному досвіді переконались, що «інженерія — це бульбашки у
шоколаді та американські гірки, лікування складних хвороб та підкорення космосу
— процес, під час якого теоретична наука набуває практичного застосування».
В
дослідницьких лабораторіях початкової ланки панував гарний настрій та творчий
командний дух, а виконання інженерних завдань «Пружна ракета», «Чарівна
лінійка», «Паперова маска», «Суперкарт», «Чудові вежі» «Бактерії, що зникають»,
«Що там в океані?», «Аквалангісти», «Дистилятор
», «Автоматична система поливу», «Круть-верть», «Швидкий
як гусінь», стало поштовхом для розкриття
креативності, завзятості та наполегливості учнів різних нозологій.
Немає сумнівів, що іскорки зацікавленості в очах дітей,
активна співпраця є справжньою винагородою для вчителя.
Залучайте дітей до участі
в STEM-проєктах! Адже,
практика доводить, що участь
в STEM-проєктах спонукає дітей до
пошукової діяльності, вчить знаходити шляхи вирішення не в теорії, а прямо
шляхом проб та помилок,стимулює розвиток мозку та креативності, що є важливим для всіх дітей без
виключення.
Комментариев нет:
Отправить комментарий