Здобувачі початкової освіти захищали власні креативні наукові
проекти: «Світ українських народних казок», «Сім чудес України», «Шоколад - шкода або користь».
Проекти для початкової школи в більшості випадків –
короткотривалі. Але вчителі мали чудову можливість залучити до пошукової,
творчої діяльності практично всіх учнів і, впершу чергу, дітей із підвищеною
навчальною мотивацією. Участь у роботі над колективними або індивідуальними
проектами сприяла формуванню в школярів уміння адсорбувати й аналізувати
інформацію, працювати з енциклопедіями, довідниками, спеціальною літературою,
присвяченою різним етапам життя й діяльності людини, галузям техніки, науковим
відкриттям; використовувати можливості інформаційних технологій, мережі
Інтернет. Учні вчилися проводити спостереження, брати інтерв’ю, систематизувати
й узагальнювати отриману інформацію, висувати гіпотези, робити аргументовані
висновки.
Школярі 1- Г класу під керівництвом
вчителя Синявіної Ю.А., запропонували проект «Місто моєї мрії». Дизайнерське
рішення архітектурного проекту здивувало всіх присутніх спорудами різнобарвних
будинків, екзотичними еко-ландшафтами, фонтанами. Містом мрій учнів рухалися
еко-автівки, працював парк атракціонів для дітей і дорослих.
Разом зі своїми вихованцями
вчителька 1-В класу Власова О.В. започаткувала проект «Енергозбереження заради
майбутнього», метою якого стало формування екологічного світосприйняття у дітей
та пошук нових шляхів енергозбереження в нашій країні. Проект зорієнтований на залучення підростаючого покоління до навчально-практичної діяльності з
питань ефективного використання енергоресурсів. За допомогою конструктора «Lego
System» діти створили місто, в якому все спрямовано на зменшення об’ємів
використання ресурсів планети. Учні самостійно почали створювати пристрої, які
в майбутньому можна буде використовувати для економії енергії та
енергоресурсів.
Відпрацювали життєві навички аналізу дорожньої
ситуації у проекті «Безпечна дорога до моєї школи» школярі 2-В класу разом з педагогом
Переясловою С.Л. Метод стимуляції допоміг учасникам проекту вивчати й дотримуватися
правил дорожнього руху, а також - пробуджувати фантазію, розкриваючи творчі
здібності кожної дитячої особистості.
Як відомо, пізнання країни
розпочинається з вивчення рідного краю. Залучення школярів 3-В та 4-Б класів до проектної
діяльності з вивчення природи та культури регіону, де вони народилися та
виросли, сприяло формуванню почуття патріотизму. А ознайомлення з традиціями,
звичаями, історією рідного міста спонукало до національної самосвідомості та
гордості до Запорізького краю.
Також, протягом великих перерв
було проведено майстер-класи зі створення оптичних ілюзій «Метелик на квітці»
та «3-D
малюнок». Короткі експерименти та гра для малюків «Математичні головоломки» зі
складання пазлів дуже захопили маленьких науковців.
Сподіваємося, що з такими
проектами, діти не тільки здобувають й
застосовують знання, а й розвивають комунікативні здібності, навички самоконтролю,
самооцінки, творчі здібності. Отже, варто зазначити, що
проведення STEM-тижня у
«Джерелі» дозволило наблизити навчальний процес до життя, до потреб дітей, а
освітній матеріал адаптувати до реальних життєвих ситуацій, а найголовніше – зробити
навчання молодших школярів цікавим і змістовнішим, а процес набуття знань - простим
і доступним.
Комментариев нет:
Отправить комментарий